Τι αλήθεια συμμβαίνει με το CRM του χειρουργείου;
Όταν προγραμματισμένες επεμβάσεις αναστέλλονται και μάλιστα αφού ναρκώθούν οι ασθενείς ή με΄νουν στην μέση με ξένα σώματα (σύρματα) επειδή χάλασαν και τα δύο CRM του χειρουργείου , παρά τις επανειλημμένες αιτήσεις και υποσχέσεις για την αντικατάστασή τους , μπαίνουν βαριά ερωτηματικά ευθύνης της Διοίκησης που από τον διορισμό της γνωρίζει το θέμα .
Αλήθεια αναρρωτιόμαστε:
1.Πόσο στοιχίζουν οι συνεχείς επισκευές των καταταλαιπωρημένων παλαιών μηχανημάτων;
2.Πόσο θα στοίχιζαν δύο νέα μηχανήματα;
3.Ποιός αποζημιώνει την ταλαιπωρία των ασθενών (να κοιμούνται και να ξυπνούν χωρίς επέμβαση) ή αν αναβάλλονται με άγνωστες συνέπειες για την υγεία τους και να αναγκάζονται να προσφεύγουν σε ιδιωτικά θεραπευτήρια είτε να μπαίνουν στις λίστες άλλων νοσοκομείων από την αρχή ;
4.Ευθύνονται για αυτό άραγε οι εργαζόμενοι ιατροί , νοσηλευτές, τεχνικοί ή η Διοικήση των ‘’πανηγυριών’’;
5.Μήπως για την όποια επιπέδου ηγεσία είναι και αυτό άλλη μία προβοκάτσια του ‘’παρακράτους των εργαζομένων’’;
6.Απο το υπόλοιπο των 5.000.000 ευρώ που είναι στην διάθεση του νοσοκομείου , όπως διαβεβαίωνε το Υπουργείο Υγείας , δεν περισσεύουν άραγε κάποιές χιλιάδες για την αντικατάσταση ζωτικής σημασίας μηχανημάτων;
7.Τέλος μία μικρή ‘’σπατάλη’’ όπως γίνεται για μελέτες δεν θα ήταν πιο χρήσιμη για την αγορά ενός CRM.
Η υποκρισία περισσεύει , οι εργαζόμενοι εξαπατώνται με συνεχείς υποσχέσεις , ενώ οι ασθενείς ταλαιπωρούνται γιατί κάποιοι δεν ξέρουν ή δεν ενδιαφέρονται να λύνουν προβλήματα πέρα από άσκοπα λόγια , συζητήσεις , συσκέψεις και επιτροπές